باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به چهارمحال و بختیاری با تخفیف استثنایی
نوشته شده توسط : barbarimashhad

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شَهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهرکرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر بروجن با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: بُروجن یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری، ایران است. بروجن در بخش مرکزی شهرستان بروجن واقع است. این شهر در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان قرار گرفته‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد. بروجن با ارتفاع ۲۱۹۷ متر از سطح دریا در رتبه ۱۳ ام مرتفع ترین شهرهای ایران قرار دارد و فریدون شهر اصفهان با ارتفاع ۲۵۳۰ متر از سطح دریا بام ایران است.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر لردگان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: لُردِگان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر مرکز شهرستان لردگان بوده و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر فرخ‌شهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: فَرُّخ‌شَهر، مرکز بخش فرخ‌شهر، یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر راه شهرکرد-اصفهان قرار دارد و پس از شهرکرد، بروجن و لردگان چهارمین شهر این استان از لحاظ جمعیتی است.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر فارسان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: فارسان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر فارسان، مرکز شهرستان فارسان است.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر هفشجان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: هَفشِجان یکی از شهرهای باستانی ایران واقع در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد، ۱۱۵ کیلومتری اصفهان و در دامنهٔ رشته کوه جهان بین قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت هفشجان برابر با ۲۱٬۳۵۲ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر جونقان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: جونـِقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است که در در جنوب غربی شهرکرد و در فاصله ۴۲ کیلومتری از این شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقی‌ترین بخش میزدج واقع شده‌است که با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترین شهر، پس از مرکز شهرستان می‌باشد.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر سامان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: سامان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در ایران و مرکز شهرستان سامان می‌باشد.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر فرادنبه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: فَرادنبه یکی از شهرهای شهرستان بروجن ، استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر در ۷ کیلومتری غرب بروجن قرار دارد.

باربری مشهد به استان چهارمحال و بختیاری و شهر بن با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شهر بِن، مرکز شهرستان بن، یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری در ایران است. شهر بِن از شمال به سد زاینده رود، از جنوب به کوه بِن و شهر وردنجان، از غرب به کوه افغان و روستای لارک (لاطان) و از شرق به کوه شیراز و سامان محدود می‌شود. فاصله بن تا شهرکرد، مرکز استان، ۲۰ کیلومتر است. این شهر زادگاه «میرزا حبیب اصفهانی» نخستین گردآورنده دستور زبان فارسی، روشنفکر، شاعر و مترجم ایرانی می‌باشد. شهر بن به دلیل مجاورت با آبگیر زیبای گرداب، رودخانه و سد زاینده‌رود از مراکز مهم توریستی استان است. جمعیت شهر بن بالغ بر۱۲ هزار نفر است.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: